Wednesday 20 August 2014

Permulaan Ogos 2014

Selamat pagi
Permulaan
saya nak share apa yang saya pandai buat...
menjahit
sesuatu yang memang minat saya dari kecil...
saya dibesarkan dengan mesin jahit
ibu saya seorang suri rumah dan toilar di rumah sahaja...

So sekarang saya akan mengikut jejak langkah ibu saya...
Biz menjahit... ini je kemahiran dan cara-cara untuk mencari rezeki yang paling mudah dan senang

Saya dah cuba banyak biz.. tpi semua saya kurang sesuai dengan diri saya...
memang lah orang kata kene usaha baru berjaya...
tpi usaha sampai tak mendapatkan keuntungan...
malah banyak kerugian... samapikan saya kene kelaur duit sendiri
memanglah kata ade dpt commition... tapi duit itu juga lah digunakan untuk rolling biz...
so saya rasa apa yang untuk 0

so sekarang saya cari jalan buat biz sendiri tanpa melibatkan orang lain...

MENJAHIT
semua orang hari2 pakai baju..
so memerlukan tukang jahit...
saya lah 2...

Buat masa ini saya hanya menerima tempahan menjahit manik saya...
MISI 2015 akan ke kelas menjahit baju pula... dari yang mudah hingga lah baju fesyen...

Ini kerjaya saya sekarang...
Pilihan saya...
melibatkan 2 pihat
TUkang jahit dan pengguna...

Bukan lagi MLM yang perlu kite mencari orang... sampai kene keluar duit minyak sendiri... duit tol sendiri...

Menjahit duduk rumah hanya perlu orang datang rumah... hantar baju...
Jika yang jauh boleh pos terus ke rumah... kos penghantaran tanggung sendiri...

Ok lah nnti saya update hasil kerja saya dahulu kala... hingga lah yang terkini

Kepada yang berminat dan nak cuba hantar jahit manik pada saya...boleh lah

ADIWAtoilar
013 397 9737

No comments:

Post a Comment